2019. február 24.

Oreos sajttorta

Alkalmi torta sütő vagyok,születésnapra vagy ha valaki megkér akkor szoktam készíteni.Itt és itt már vannak torta próbálkozásaim.Ezt most nem alaklomra készítettem,csak úgy próba képen magunknak,és ha már befektettem egy mini tortaformára,és mert férj születésnapi tortája még sütésre vár,ne tologassam a szekrényben ide-oda.Egyszerű sütés nélküli torta ,csak össze kutyuljuk, állni hagyjuk,és pár óra múlva már ehetjük is.Ez most nekem egy éjszakát fagyoskodott a hűtőben.







Nos,a díszítés,ami ugyebár oreo keksz egészben kellett volna a torta tetejére rakni,de egyéb technikai malőr miatt,összetörve szórtam a tetejére.Azért szerintem így is jól mutat...






Hozzávalók:12 + 4 db oreo keksz,7 dkg vaj,25 dkg mascarpone,1 dl habtejszín,1 cs vaníliás cukor,10 dkg kristálycukor,pár csepp citromlé.

A 12 db kekszet zacskóba tettem és össze zúztam,majd összekevertem az olvasztott vajjal,és a tortaforma aljába nyomkodtam.Egy edényben a krémsajtot,habosra kevertem a vaníliás cukorral,a kristálycukorral,és a citromlével.Egy másik tálban felvertem a habtejszínt,és óvatosan összeforgattam a krémsajttal,majd a formába simítottam a keksz alapra.Fóliával lefedtem,és a hűtőben egy éjszakát állni hagytam.Tálalás előtt a maradék összezúzott kekszet rászórtam a tetejére.








Nincsenek megjegyzések: