2010. május 10.

Szupertitkos muffin recept


Hát kérem szépen, elkészült...Ha már Ami volt olyan drága, hogy névre szólóan nekem címezte a csokis meggyes muffin receptjének a posztolását, nem mondhattam rá nemet. Már volt több muffin próbám, amit itt elmeséltem részletesen, azóta volt még két próbálkozásom, de olyan kudarc volt szintén hogy az már említésre sem méltó. Én ezt nem értem… másnak mért sikerül nekem pedig nem. Hisz, olyan arányokkal készítem, mint ahogy a receptben meg van adva, mégsem sikerül… Nah, mindegy, nem is rágódok többet ezen a muffin dolgon…Ami muffinja tökéletesre sikeredett. Méghozzá olyan tökéletesre hogy szebb és jobb, mint az elődei. Ami:)Nagyon köszönöm a segítséget:oDDDUgyan már jó pár napja szerettem volna elkészíteni, de mivel én nem vagyok nagyon csokis szájú kicsit visszatartott ez a sok csoki… de fiaim így vasárnap délután, és ebéd után, szokás szerint egy kis édességre vágytak. Hát jóóóó-gondoltam, mért is ne, próbáljuk meg… Nem annyira édes, viszont extra csokis meggyes muffin. Igazából nem módosítottam a recepten semmit, én egy kicsit keveselltem benne a cukrot ezért pluszban adtam hozzá még egy csomag vaníliás cukrot és 2tk vanília aromát.12db muffinocska jött ki ebből az adagból.


Hozzávalók:20dkg liszt,12dkg cukor,2tojás,1cs.sütőpor,1cs.vaníliás cukor,0,75ml olaj,1pohár joghúrt,2tk vanília aroma,3evk holland kakaópor,1tábla Milka csoki,ízlés szerint meggy.

A lisztet, a sütőport, és a kakaóport összekevertem. A tojást egy csipet sóval habosra vertem hozzáadtam a cukrot, a vaníliás cukrot, az olajat, az aromát, a joghurtot. Majd ezt a masszát hozzáadtam a lisztes keverékhez, és jó alaposan összedolgoztam, végül belekevertem a meggyet is. A muffin sütőt kibéleltem a papírformával, és mindegyikbe kanalaztam a masszából. Igyekeztem arányosan elosztani a masszát, egyébként pedig ügyeltem, hogy ¾- ig. legyenek a formák megtöltve. Végül mindegyik masszába egy kocka Milkát tettem. Előmelegített sütőben 15-20percig sütöttem alacsony fokozaton. Mesés lett, ahogy elolvadt benne a csoki kocka, a teteje pedig ropogósra sült…

10 megjegyzés:

Melinda írta...

Szuper lett! Gratulálok! Összefut a nyál a számban! A receptet én is mentem, ha lehet :)!

Niki írta...

Melinda!
Köszönöm:) Persze hogy lehet:)))

pitypang írta...

jaj,de jó lenne most egy muffin,olyan éhes vagyok:),melóból jöttem:(

pitypang írta...

Leírtam a receptet,mert ez annyira felcsigázott(és még mindig éhes vagyok),meg kell sütnöm!!Hamarosan!!

Niki írta...

andi!
Nem írígyellek...:(ilyenkor hazaérni...én is csináltam...több évig...:(

Bianka írta...

HŰ végre egy jó recept és lehet, hogy nála is megoldódik a muffin mumus :)))
Nagyon guszta, csorog a nyálam ;)

Ami írta...

Drága vagy Niki! :))))
Annak igazán örülök, hogy ízlik a muffin :) Nagyon kis cukik lettek, ügyes vagy!

Ami írta...

Juteszembe, nem tudom,hogy írtam-e a blogban, hogy a sok jó tulajdonsága mellet (csokiőrültenek, mint nekem) még az is jó, hogy nem muszáj muffinpapírt tenni a formába, elég csak kivajazni. Simán kijönnek :).

egycsipet írta...

Fincsi! :))
Nagyon harapnivaló képeket fotózol mostanában. :D

Niki írta...

Bianka:)
Nálad is mumus..:) Akkor nem csak nálam;o)

Ami:)
Mégegyszer köszönöm:))))Aranyos vagy;o)

Csipet:)
Nagyon köszönöm:))))