2010. március 20.

Kérdezz-felelek

Gabi,andi,és Gizi kédeztek tőlem:)

1.Mi lenne, ha nyernék a lottón?
Adóságrendezés,saját lakás vagy egy kis ház, és éldegélnénk, mint hal a vízben...:)

2.Rossz szokásom
Rágom a körmöm, önfejű, akaratos, türelmetlen, és nagyon-nagyon haragtartó vagyok. Nem azokba a dolgokba fektetem az energiámat, amikbe igazán fontos lenne.

3.Koffein
Csak és kizárólag reggel. De akkor ízibe… Ha kikelek az ágyból az első dolgom, hogy a kávét felrakom főzni, és miután megittam utána gondolkodom a folytatásban:
))
4.Szinem
Lila, világoskék, fehér, ez tavasszal és nyáron. Télen fekete, fekete, fekete, és fekete… meg egy kis szürke…

5.Mi van most rajtam
Mivel itthon vagyok, lila melegítő nadrág, sárga póló, és rózsaszín házi papucs.

6.Háziállat
Egy mexikói madárpók, egy aranyhal, egy tengerimalac, és egy macsek.

7.Tíz év múlva hol látom magam
Nagyon remélem, hogy ez nem tíz év múlva lesz, hanem 5 hónapon belül… Egy saját lakásban ahol van egy normális konyha, a gyerekeknek van saját szobájuk, és ahol van egy mosdó és fürdőszoba, ami a csak a miénk.

8.Legutóbbi nagyon jó élményem
Kaptam egy fényképezőgépet,és kitavaszodott…ez szinte minden nap egy nagyon jó élményem, ha kinézek az ablakon:-DDDD Most újdonság:)

És akiket megkérdeznék:
Ami,
Vica,
DeeDee,
marvany,

Nincsenek megjegyzések: