2010. március 4.

Első díjam


Megkaptam az E L S Ő díjamat:)Ezt a gyönyörűséges szép életem része díjat Egycspiet ajándékozta nekem, annak tiszteletére, hogy az ötvenedik rendszeres olvasója lettem. Köszönöm Neked Csipet! Zavarban vagyok, mert Csipettel nem is voltunk megjegyzés viszonyban, és még csak egymásnál se jártunk ezelőtt. Még egyszer köszönöm:)És most ugye,nekem is el kellene ajándékoznom. És itt vagyok gondba, mivel nincs sok ismeretségem blogger társak körében, De Gizinek mindenféleképpen szeretném még egyszer elküldeni, tudom, hogy Ő már megkapta, de Ő a legelső blogger, akihez a legközelebb kerültem. Aztán küldeném még Andinak, aki a legelsők között olvasott rendszeresen, és biztos vagyok benne, hogy naponta benéz hozzám, Vicának, mert Ő is”fiatal”blogista, Anitának, aki rendszeresen olvas engem, Seditnek, mert ha jól láttam még nem kapott ilyen díjat.
És akkor most be is fejezném a mondandómat, mert nem tudok mást írni. Szóhoz se jutok:)))

8 megjegyzés:

sedith írta...

Niki, nagyon köszönöm. Te is nagyon megleptél engem. :) Amúgy, már kaptam egyet, csak még nem volt időm írni róla. De tudod? A jóból nem árt a több. :)

Niki írta...

Sedith!
Örülök hogy meglephettelek:)

egycsipet írta...

Ne légy zavarban! Szívesen és én köszönöm, hogy te lettél az ötveneském! :)))

Niki írta...

Csipet!
Büszke is vagyok rá:)Örülök hogy "megismerhettelek":))))

Gizi írta...

Gratulálok az első díjadhoz!!!!!
Nagyon köszönöm, hogy megajándékoztál te is ezzel a díjjal!! És nagyon köszönöm ezeket a szép szavakat!!! Én is úgy érzem, hogy egyre közelebb kerülünk egymáshoz és ez nagyom jó érzés!!:)

Niki írta...

Gizi!
Köszönöm szépen:)Nem is tudok erre mit válaszolni:))))

pitypang írta...

Köszönöm,nagyon aranyos vagy,hogy gondoltál rám!! :)
Szinte minden nap(este,mert ilyenkor vagyok itthon:)) benézek hozzád :)

Niki írta...

Andi!
Köszönöm szépen:)És azt is hogy benézel hozzám.Gyere mindig örömmel"látlak"!