2011. március 28.

Isler

Végtelenül egyszerűen elkészíthető, és az édesség utáni vágyunk csillapítására kifejezettem alkalmas.










Hozzávalók: 15 dkg finomliszt, 15 dkg margarin vagy vaj, 8 dkg porcukor, 8 dkg darált dió, 1 citrom reszelt héja, barack vagy málna lekvár – ízlés szerint, 20 dkg étcsokoládé, 50 ml étolaj.

A tésztához a lisztet, a margarint, a diót, a citrom héját összegyúrtam, és fóliába csomagolva hűtőbe tettem. Van, úgy hogy fél napra, de van, úgy hogy 30 percre, mikor milyen kedvem van. Ezután félujjnyi vastagra nyújtottam, és a 6 cm – es pogácsa szaggatóval kiszúrtam. Sütőpapírral bélelt tepsibe raktam a korongokat, és előmelegített sütőben alacsony fokozaton 5 – 10 percig sütöttem. Miután kihűlt, lekvárral összeragasztottam 1 – 1 korongot, majd a csokit, és az olajat gőz felett felolvasztottam. Általában ét és tej csokit olvasztok össze vegyesen, ez is kedv kérdése… Rácsra téve leöntöm a csokival a kész islereket.





Nincsenek megjegyzések: