2011. április 1.

Tojásos nokedli

Tegnap elszaladt az idő, ügyintézés, miegymás… nah meg egy kis lustaság – részemről. Fél kettőkor értünk haza – farkaséhesen, egy óra múlva pedig már jóízűen ebédeltünk.

Amíg készült a galuska, egy gyors paradicsomleves is belefért.










Lisztből,tojásból,sóból, és kevés vízből sűrű tésztát kevertem, amit forrásba lévő vízbe szaggattam, majd, leszűrtem. A szalonnából, bacönből, a vöröshagymából, és a tojásból rántottát készítettem, amit összekevertem a kész galuskával. Rákanalaztam még, 2 evk zsírt, jó alaposan összemelegítettem, és készen is volt.





5 megjegyzés:

Szemi írta...

Tökéletes étel, és csodálatosan szép fotó! :)

Niki írta...

Nemááááár...:))))Hát ... köszönöm:)))))

babette írta...

Egyszerűen nagyszerű.Egy kis friss ecetes fejes saláta hozzá.....
Gyönyörűek a képeid....szeretem nézegetni...

Niki írta...

Barbette:)

Köszi:))

Bianka írta...

Jaj de rég ettem, annyira megkívántam