2011. március 15.

Resztelt máj

Halmozom a recepteket és képeket a gépen, nagyon sok van. Ezt a májat, talán egy hónapja is annak, hogy elkészítettem. Nem vagyunk nagy májfanok, de egyszer – egyszer készítek rántva vagy zsírban hirtelen kisütve csirke májat, vagy éppen resztelve sertésmájat.












Hozzávalók: 30 - 40 dkg sertésmáj, 3 evk zsír, 3 nagy fej vöröshagyma, 1 fej fokhagyma, 1 evk pirospaprika, őrölt bors, őrölt kömény, majoránna, só – ízlés szerint.

A szálasra vágott vöröshagymát a bő zsíron megpároltam, félidőnél utána küldtem a felkarikázott fokhagymát, rátettem a vékony csíkokra vágott májat, majd lepirítottam. Megszórtam a pirospaprikával, ízesítettem jó sok őrölt borssal, majoránnával, őrölt köménnyel, felöntöttem 1-1,5 dl vízzel és közepes fokozaton, fedő alatt sűrű zsírjára”sütöttem”. Sózni csak a főzés végén sóztam.





Nincsenek megjegyzések: