2010. január 29.

Ecetes krumpli saláta


Volt egy fél konzerv füstölt sprotni maradványom a hűtőbe. Valamit kellett vele csinálni, ha kidobni nem akartam. Aznap csináltam krumpli salátát, és maradt ki főtt krumpli. Gondoltam megcsinálom ecetes salátának. Nagyfiamnál osztatlan sikert aratott, de neki most mindegy mi, csak kaja legyen. Ő most abban a korban van:)3-4 szem krumplit vékony karikákra,a lilahagymát pedig szálasra vágtam.Aztán a sporitval együtt beleinvesztáltam őket egy tálba,és megsóztam.Amíg állt a sóba,1-1,5dl vizet elkevertem 3 evk 10%-os ecettel,3evk kristálycukorral, sóval, borssal. Addig kevergettem, amíg a cukor teljesen feloldódott. Majd leöntöttem vele a krumplit, és egy órán keresztül a hűtőben pihentettem. Tálalás előtt jó alaposan, de óvatosan összekevertem.

Nincsenek megjegyzések: