2010. január 11.

Kókuszos keksztekercs

Ma végre elkészítettem ezt a híres kókuszos tekercset, a kis családom kívánságára. Hozzá kell tenni hogy az első próbám,párom szerint"fincsi",nagyfiam szerint"jóóóó"...


Tészta:25 dkg darált keksz,10 dkg margarin,2 evk kakaópor,25 gr porcukor,1 csom van.cukor,2 evk baracklekvár,0,5 dl feketekávé,3-4 tk rumaroma,annyi tej hogy gyúrható legyen.

Krém:10 dkg margarin,50 gr porcukor,1 csom.van.cukor,50 gr kókuszreszelék.

A"tésztának" valót egy tálban összegyúrtam, majd két fólia között, gyúródeszkán kinyújtottam nekem tetsző vastagságúra. A krémnek valót összekevertem, majd rákentem a tésztára, és a rajta hagyott fólia segítségével feltekertem. Majd kókuszreszeléket szórtam a deszkára, és megforgattam benne a tekercset. Fogyasztás előtt hűtöttem egy kicsit.

>

Nincsenek megjegyzések: