2010. január 15.

Tésztasaláta


Gabinál látott tésztasaláta inspirált arra hogy elkészítsem ezt a salátát. Nagyon szeretjük a salátákat. Ünnepek és egyéb különleges esemény alkalmával szinte mindig készítek,de van olyan is amikor csak úgy … Tészta salátát még nem próbáltam, de mivel az ebédről maradt pontosan 30dkg főtt tészta, kidobni pedig nem akartam, és vendégeket is vártunk-így arra gondoltam mért ne készíthetném el. És el kell hogy mondjam,nagy sikere volt,a gyerekeimnél, a páromnál, és a vendégeknél is. Kicsit féltem hogy nem tetszik majd nekik,de ahogy megkóstolták,kellemesen csalódtam. El is fogyott azon nyomban J. Én így készítetem.

30dkg főtt és lehűtött tészta,

15dkg sonka,

1fej lilahagyma,

1kis doboz tejföl,

1 tojá sárgája,

étolaj,só,bors,mustár,cukor,

A hagymát szálasra vágtam, besóztam, és állni hagytam. A sonkát vékony csíkokra vágtam, és megpirítottam. Amíg hűlt a sonka, és"ázott"a hagyma, addig elkészítettem a majonézt. Egy tojássárgájából és kb1-1,5dl olajból tartárt készítettem. Beleraktam a tejfölt, ízesítettem tetszés szerint. A tésztát a hagymát,a sonkát összekevertem,és leöntöttem a mártással. Tálalásig hűtőbe raktam.(A sajt véletlenül lemaradt,és utóbb gondoltam arra hogy egy kis kukorica is illenék

Nincsenek megjegyzések: