2019. január 27.

Párolt savanyú káposzta

Szeretjük a savanyú káposztát bármilyen formában.Önmagában nyersen nassolni,zsíros kenyér mellé csipegetni,de főzve székelykáposztának vagy töltött káposztának is szeretjük.Nem sűrűn szoktam készíteni,főleg karácsonykor vagy éppen mikor megkívánjuk.Most is ez történt,és mert szeretem a gyorsan és finomat recepteket,a hétvégi sült hús mellé köretnek -a petrezselymes burgonya mellé,tökéletes volt.








Hozzávalók:50 dkg savanyú káposzta,1 fej vörös hagyma,1-2 gerezd fokhagyma,ízlés szerint- só,őrölt bors,őrölt kömény,cukor.

A vöröshagymát szálasra vágtam,majd zsíron a felszeletelt fokhagymával együtt megpároltam.Mikor kezdett karamellizálódni adtam hozzá az átmosott savanyú káposztát.Ízesítettem sóval,borssal,az őrölt köménnyel,és kevés vizet alá locsolgatva,puhára pároltam.




Nincsenek megjegyzések: