2010. augusztus 22.

Mézes - mustáros pulykamell

Készítettem itt meg itt...és igen… megint… annyira szeretem, és ha hiszitek, ha nem, még s o h a nem ettem pulykamellet. A barátnőm jóvoltából ettem először, annyira ízlett, hogy én is elkészítettem.







Hozzávalók: 60 – 70 dkg pulykamell, 1 fej vöröshagyma, 2 evk mustár, 3 evk méz, 2 dl tej, 2 dl tejszín, 1 evk liszt, só, őrölt bors.

A kockákra vágott vöröshagymát egy kevés zsíron megpároltam egy csipet só segítségével. Rádobtam a pulykamellett, amit az előzőekben megmostam és kockákra vágtam, majd fehéredésig pirítottam. Sóztam borsoztam, hagytam, hogy elfője a levét, majd hozzáadtam a mustárt és a mézet. A tejet és tejszínt simára kevertem a lisztel, majd a húshoz adtam. Átforraltam és késznek nyilvánítottam.


Nincsenek megjegyzések: