2010. február 8.

Niki ékessége


Aki szereti a sült krumplit, a lila hagymát, a sajtot, és a szalonnát, annak nagyon nagy kedvence lesz, ha rákap. Valamelyik nap semmit nem tudtam kitalálni ebédre. Megosztván nagy gondomat drága férjemhez fordultam. Készségesen osztozott abbéli aggályomba hogy mit is eszünk ma?! Az egésznek az alapja a country burgonya. Héjában megfőztem a burgonyát, felnegyedeltem és forró olajban aranysárgára sütöttem. A császár, vagy bacon szalonnát nagyobb darabokra vágtam és zsírjára sütöttem. A lilahagymát szálasra vágtam. Egy tányérba leraktam a burgonyát, a szalonnát, a lilahagymát és közvetlen fogyasztáskor leöntjük sajtmártással. Apa készítette a sajtmártást. A sajtmártáshoz a 10 dkg füstölt és trappista sajtot lereszelt, sózta, borsozta, tett bele vegetát, és mikroba elkezdte melegíteni. Kis idő múlva megkevergette, majd visszarakta még olvadozni. Közbe 2evk lisztet és 1,5dl tejszínt simára kevertem és besűrítettük vele az olvadt sajtot. Nagyon finom:)Nagyobbik fiam nagy sajtimádó mostanában mindent sajttal enne:)

Nincsenek megjegyzések: