2010. január 12.

Frankfurti leves


Már írtam arról korábban is hogy nagyon szeretem a leveseket. Bármilyen levesből bármennyit meg tudnék enniJ.Ezt a nagyon jó"szokást"kedves családom is kezdi átvenni tőlem :o)Van olyan amikor kimarad a leves valami miatt az étlapról,és egy-két nap múlva annyira ki vagyok éhezve a levesre hogy ha nem ehetnék azon nyomban,rosszul tudnék lenni. Ma ezt a kiadós, és laktató leveskét főztem egy nagy-nagy lábassal.

1 közepes fej kelkáposzta ,

2szál sárgarépa ,

2szál fehér zöldség,

1fej vöröshagyma,

3-4gerezd fokhagyma,

2 szem burgonya,

2 pár virsli,

1kis doboz tejföl,

2-3evk liszt,

1tk pirospaprika,

só,bors,majoranna,babér,ételízesítő,leves kocka,ízlés szerint.

A kockákra vágott hagymát olajon megpároltam. Majd hozzá adtam a felkarikázott zöldséget és fokhagymát, fűszereztem és így pároltam egy darabig. Majd hozzá raktam a csíkokra vágott káposztát, felöntöttem annyi vízzel hogy éppen ellepje. Ízesítettem és mikor puha lett, hozzáadtam a kockára vágott burgonyát, és a felkarikázott virslit. Pirospaprikás tejföllel és a lisztel behabartam.


 


 

Nincsenek megjegyzések: