2010. június 8.

Erdei gomba paprikásan tojásos rizzsel

A hétvégén keresztanyutól kaptam egy hatalmas nagy pontyot, egy csomag erdei gomba kíséretében. A halacskát betettem a fagyasztóba pihentetni, még nem döntöttem el, mi lesz a sorsa, de a gombát elkészítettem.


A gombát kétszer jó alaposan átmostam és a szára háromnegyedét levagdostam. Egy fej vöröshagymát két evk zsírban megfonnyasztottam, majd megpároltam rajta a gombát. Sóztam borsoztam, két gerezd fokhagymát belekarikáztam, és csak a saját levében pároltam. Mikor a leve elfőtt, kellő képen besűrűsödött, megszórtam pirospaprikával, egyet rottyantottam rajta és késznek nyilvánítottam. Én most zacskós rizst használtam…- bocsánat… - kifőztem az utasítás szerint, lecsöpögtettem róla a felesleges vizet, majd két evk zsíron megpirítottam, ráütöttem két tojást, ízesítettem és megsütöttem.

7 megjegyzés:

Bianka írta...

Nagyon-nagyon finom. Valami csodás képeid vannak

Gizi írta...

Isteni finom lehetett!!! Nagyon jó ötlet a tojásos rizs!!:)

pitypang írta...

még most sem szeretem a gombát:(
A kép viszont nagyon jó:)!

Niki írta...

Bianka:)
Köszönöm:)

Gizi:)
Köszi:) Hát nem olyan mint a kínai tojásos rizs,de jóóó lett:)))

andi:)
Köszönöm:)

Ottis írta...

Nagyon guszta!

Dia írta...

Nagyon finom lehet! És milyen jó ötlet ez a tojásos rizs!

Niki írta...

Ottis,Dia:))
Köszönöm:)))