2010. június 13.

Ponty egyben sütve


És íme, a pontyocska, amit a múlthéten, hétvégén kaptam keresztanyutól az erdei gomba mellé. Tudom elég morbid, hogy egy fejetlen halat mutogatok ízelítőként, de mentségemre szóljon, nem fért bele fejestől a sütőalkalmatosságomba, így meg kellett válnom a fejétől… Már egyszer próbálkoztam egészben sütni halat, de nem sikerült túl jól, ezért nem került ide fel. Nem is olyan régen Biankánál olvastam, hogy sült csirke fűszer sóval ízesíti a halat, gondoltam kipróbálom. ..És azt kell, mondjam, hogy igen, nagyon jóóó ötlet. Nem volt itthon sült csirke fűszersóm, ezért sóval, borssal, ételízesítővel, magyaros fűszerkeverékkel, és szték fűszer sóval bolondítottam meg, és még férjemnek is nagyon bejött, pedig nála csak a filé, és az olajos hal jöhet szóba. És hogy ezt az egészségesnek mondható ételt elrontsuk, zsírral készítettem, jóóó sok zsírral. Alacsony fokozaton 1 órát sütöttem, inkább csak szárítottam, amitől ropogós és egészben tálalható maradt.

9 megjegyzés:

Gizi írta...

Nagyon-nagyon guszta!!!! Nekem így fej nélkül is elnyerte a tetszésemet. Még soha nem sütöttem pontyot, így egybe. Nem túl szálkás??

Ottis írta...

Nagyon guszta, szerintem is!

pitypang írta...

vízparton élek,mégsem eszem a halat:(
Csak a hallét:):)a bajait!!!

Andi írta...

A férjem kikergetne vele...de nekem jöhet. Én imádom!

Niki írta...

Gizi:)
Köszönöm:)
Bátran merem ajánlani,nagyon finom...Hát igen a szálka....azzal meg kell bírkózni:)))

Ottis:)
Köszi:)))

andi:)
Köszi:)))Én a hallét is nagyon szeretm...

Andi:)
;OPPPP

Bianka írta...

Nagyon-nagyon finom lehet. Guszta és nekem jöhet, amennyi csak van :)))

Megint nagyon jó a zene :)))

egycsipet írta...

Jól néz ki! :))

Niki írta...

Bianka:)Csipet.))
Köszönöm:))) Aranyosak vagytok:)))

Ami írta...

Na a ponty minden mennyiségben jöhet! Nagyon fincsi lehetett :)