2010. június 15.

Csirkemell bacönbe tekerve


Maradék rizst hasznosítottam újra… no, nem szó szerint, csak nem szerettem volna kidobni, és valamit ki kellett találni mellé - a mézes-mustáros csirkemellből maradt ki egy kis adag... Férjem találmánya lett ez a csirkemell, őt illeti a dicsőség:)))Nem valami nagydolog, csirkemellet előfőztük és betekertük bacön-be, majd zsírba megsütöttük. Mellé párolt zöldborsót és sárgarépát készítettem még pluszba, amit újfent újrahasznosítottam, mert nem fogyott el, de erről majd később… Receptet nem is írok, mert tényleg nem kell nagy tudás hozzá szerintem mindenki tudja… Beszéljenek a képek:))

5 megjegyzés:

Bianka írta...

Olyan gyönyörű képeket készítesz, hogy nagyon irigykedem :)))
Isteni lehet

Niki írta...

Bianka:)
Nagyon köszönöm a bókokat...most zavarba jöttem...;oDDDD

Ami írta...

Tényleg jól fotózol Niki :)
És guszta a kaja is :)

Dia írta...

Baon és csirke! Jó páros!

Niki írta...

Ami:)
Köszönöm:)))

Dia:)
Naggggyyyon jóóó páros;oDDDD