2012. február 7.

Gesztenyés tekercs

Egy igazán gyorsan, és könnyen elkészíthető finomság Csibétől.











Piskóta: 4 egész tojás, 70gr darált dió, 20gr finomliszt, 80gr kristálycukor.
Krém: 250gr gesztenyemassza, 30gr kristálycukor, 2dl hulala, 1evk rum.


A diót ledaráltam, és a lisztel elkevertem. A tojásokat a cukorral, kézi habverővel habosra kevertem, majd gőz felett addig vertem, amíg a tojás meglangyosodott, majd a gőzről levéve sűrűsödésig kevertem. Spatulával hozzákevertem a lisztes diót, majd sütőpapírral bélelt tepsiben, és előmelegített sütőben 10 percig sütöttem. A kész piskótát, lisztes konyharuhára borítottam a sütőpapírt lehúztam róla és szorosan feltekertem. Amíg állt, addig a gesztenye masszát a cukorral és a rummal habosra kevertem, majd hozzákevertem a habbá vert hulalát. A piskótát kitekertem, megkentem a krém egy részével, majd feltekertem és a maradék krémmel kívülről is megkentem.





2 megjegyzés:

Ibcsi írta...

Mennyi fincsi töltelék van benn !! Guszta.

Vicuska írta...

Szép lett, jó sok krémmel!!!