2011. május 10.

Fettuccine szalonnával és aszalt paradicsommal

Ez is lehetne, de ez nálam magyarosabb: Aszalt paradicsomos szalonnás széles metélt. Gyors ebéd kellett, ezt találtam… itt












Hozzávalók: 1kisebb fej vöröshagyma, 10 – 15 dkg húsos szalonna, marék zöldborsó, 3 – 4 szelet aszalt paradicsom, 3 – 4 gerezd fokhagyma,1,5 dl tejszín,1evk zsír, őrölt bors, só – ízlés szerint, széles metélt.

Amíg a tészta főtt, elkészült a „ragu” is. A szalonnát vékonyka csíkokra vágtam és wokban zsírjára sütöttem. Rákanalaztam még egy kis zsír, majd a kockákra vágott vöröshagymát és felkarikázott a fokhagymát megpároltam rajta. Hozzáadtam a zöldborsót, a csíkokra vágott aszalt paradicsomot, és addig pároltam, amíg a borsó megpuhult. Felöntöttem a tejszínnel, összeforraltam, majd rászedtem a kifőtt tésztát és jó alaposan átforgattam.






2 megjegyzés:

Ami írta...

Mindig csodálom képeidet! Fantasztikusan jól néz ki ez a kaja Niki! :)

Bianka írta...

Csodálatos