2011. július 4.

Tejfölös gombapaprikás

Azon ételek sorába tarozik, ami nagyon gyorsan és könnyen elkészíthető. Nem produkálok mostanában a konyhában, nyári szünet, sok gyerek, így olyanokat főzök, amiket általában. A lényeg hogy tartalmas legyen és sok… Ezt még a nyári szünet előtt készítettem.












Hozzávalók: 30 – 40 dkg csiperkegomba, 2 fej vöröshagyma, 4 – 5 gerezd fokhagyma, 2 tk pirospaprika, 1 evk liszt, 1 kis doboz tejföl, só, őrölt bors, szerecsendió – ízlés szerint.

A vöröshagymát apróra vágtam és zsiradékon üvegesre pároltam. Megszórtam pirospaprikával, rátettem a megtisztított és felszeletelt gombát, hozzáadtam a felkarikázott fokhagymát, ízesítettem, felöntöttem 1 – 1,5 dl vízzel és összefőztem. A lisztet és tejfölt simára kevertem, majd behabartam vele a gombát.







4 megjegyzés:

babette írta...

Hát igen...uborkaszezon van nálam is.De néha azért akad valami:) a dzsemes üvegecske az előtérben édespofa:)

Niki írta...

barbette:)sűrített paradicsom..........Aranyos vagy,köszönöm:)))))

babette írta...

Az még jobb:))))))))))))

Bianka írta...

IMÁDOM