2011. június 23.

Chili con carne

Legalább is… mintha az lenne…











Hozzávalók: 60 – 70 dkg sertéshús, 1boboz vörösbabkonzerv, 1 doboz kukoricakonzerv, 1 fej vöröshagyma, 5 – 6 gerezd fokhagyma, 1 – 2 tk őrölt chili, 1 dl vörösbor, 1 kis doboz sűrített paradicsom, 1 kk őrölt kömény, 1 – 2 evk sertészsír,1 evk mustár, só, őrölt bors.

Az apróra vágott vöröshagymát a zsíron üvegesre pároltam, majd hozzáadtam az előzőleg ledarált sertéshúst, amit fehéredésig pirítottam. Hozzákevertem a sűrített paradicsomot, hozzáadtam a vörös babot, az őrölt chilit, a felszeletelt fokhagymát, ízesítetem sóval, őrölt borssal, őrölt köménnyel, belekevertem a vörösbort, a mustárt, majd felöntöttem 1 – 1,5 dl vízzel, és fedő alatt alacsony fokozaton 1 órát főztem. A kukoricát a főzés vége előtt ¼ órával tettem bele.