2011. május 6.

Töltött burgonya

Már nem is mérgelődöm azon,hogy ha kimegyek fotózni, elbújik a nap,vagy baromira beborul az ég,vagy éppen, eszméletlen szélvihar támad... Ezt a receptet egy Nők Lapjában találtam 1 -2 hónappal ezelőtt.













Hozzávalók: 4 közepes szem burgonya, fél szál kolbász,1 dl tejföl,10 dkg füstölt vagy trappista sajt, őrölt bors, só – ízlés szerint.


A félpuhára főtt burgonyát félbevágtam, és karalábévájó híján egy kiskanállal kivájtam a belsejét, a széléből 3 mm hagyva. A kolbászt villával szétnyomkodtam, rákanalaztam a tejfölt, belereszeltem a sajt felét, hozzáadtam a kivájt burgonya egy részét, kevéske friss petrezselymet, sóztam borsoztam és összekevertem. A kivájta burgonyát egy kivajazott tűzálló tálba raktam, belekanalaztam a tölteléket, megszórtam a sajt másik felével, és előmelegített sütőben 20 – 25 percig sütöttem.






1 megjegyzés:

Bianka írta...

Nagyon szeretném és a kép is nagyon tuti imádom a színeidet