2011. április 10.

Töltött csírkecombok

Ezt még februárban készítettem… Ez is olyan, amit egy évben 1x sütök. Nem kimondottan vagyunk a töltött dolgokért oda, talán éppen ezért. Vagy, mert könnyebb a sima csirkecombot”bedobálni”a tepsibe és készre sütni. Pedig egyáltalán nem vesz el többet az ember idejéből az elkészítése. Ezt a receptet vagy három évvel ezelőtt találtam , és annyira „bejött”hogy az óta mindig így készítem.











Hozzávalók: 6 db egész csirkecomb, 1 fej vöröshagyma, 1 csokor petrezselyemzöld, 2 db zsemle, 4 tojás, só, őrölt bors, pirospaprika.

A zsemléket tejbe áztattam, 3 db tojást keményre főztem, a combokat előkészítettem. A vöröshagymát 2 evk zsíron megpároltam, rádobtam az apróra vágott petrezselyemzöldet, valamint a kinyomkodott és apróra vágott zsemléket. Pár percig sütöttem, majd levettem a tűzről. Belekevertem a kemény tojásokat, amiket apróra”szabdaltam”, majd jó alaposan összedolgoztam, és kihűtöttem. Mikor kellő képen kihűlt, belekevertem a maradék 1 db „nyers”tojást. A combokat megsóztam, borsoztam, a bőrét elválasztottam, és a kész tölteléket alá”tömködtem”. Tepsibe raktam,3 evk zsírral megpakoltam, felöntöttem 3 dl vízzel, fóliával letakartam, és alacsony fokozaton 1 órát sütöttem, majd fólia nélkül, még 1 órán keresztül ”pirítottam”.Zöldséges rizzsel és krumplipürével tálaltam - a megosztott vélemények miatt…

1 megjegyzés:

Bianka írta...

Már maga a köret is remek, színes