2011. február 18.

Carbonara spagetti

A milánói sertésszelet után,megint spagetti lett megszavazva… Vagyis ez nem teljesen így van,az igaz hogy spagettit kértek ,a változatosság kedvéért - milánóit , viszont én időhöz voltam kötve,milánói most volt,úgy gondoltam,akkor most ilyen lesz. Már – már nevetségesen hamar készen van, amolyan „sohanincselégidőmsemmire”című gyors ebéd vagy vacsi.











Hozzávalók: 20 dkg bacon szalonna, 4 gerezd fokhagyma, 3 tojássárgája, 3 dl tejszín, 1 dl tésztafőző víz, só, őrölt bors.

A bacönt vékonycsíkokra vágtam, majd zsírjára pirítottam. Kicsit keveselltem a zsírját, ezért még 1 evk zsírt dobtam utána. Mikor elolvadt a zsír, hozzáadtam az összezúzott fokhagymát, kevés ideig pirítva. Közben a tojás sárgákat a tejszínnel simára kevertem, nyakon öntöttem vele a fokhagymás – bacönt és alacsony fokozaton krémsere főztem. Közben a spagetti készen lett közvetlenül a főzővízből rászedtem a szószra, utána küldtem a tészta főzővizét, és összemelegítettem.






Nincsenek megjegyzések: