2011. január 16.

Házi vagy nem házi,bio vagy nem???!!!

Nah, ettől eldurran az agyam… Házi levár, házi krémsajt, házi vaníliás cukor, bio citrom… stb., és ha nem házi, akkor bolti. És ha bolti vagy nem bio - mű akkor mi van???!!! Mitől leszek én kevesebb, ha boltit használok???!!! Akkor meg kell, hogy kövezzenek? Felfordul a gyomrom, ami mostanában zajlik itt a blogger világban. Nagyon sokat gondolkodtam azon megírjam vagy sem. Akik figyelemmel kisérték az aktív bloggerségemet, tudják, naponta posztoltam, lelkiismeretesen, minden nap próbáltam valami ujjat feltenni. Nagyon sok munkába került az, hogy idáig eljutott ez a blog, ahol most van. És még így sincs sehol. Eltűntem, visszatértem, újra eltűntem, ritkultak a bejegyzések… Nem véletlenül. Ez miatt, ami mostanában itt folyik. Volt egyszer egy blog, nagyon szerettem olvasni, nap, mint nap visszajárni… Aztán egyik nap meglepetés fogadott nála, bezárta a blogot mert megelégelte azt… Amit én, amivel jó ideje már én is foglalkozom. Mért nem írhatom a hozzávalókhoz azt, hogy 1 csomag Knorr vagy Maggi szósz. Mért nem írhatom azt, hogy a mai ebédünk vagy vacsoránk Knorr tasakos leves, vagy Maggi spagetti volt. És ha sima mezei citromhéjat teszek a süteménybe, akkor meghalok?!Mondani - állítani mindent lehet...Rajtunk múlik, hogy el hisszük vagy sem. Én rendszerint csak rábólintok és… Úgy vagyok vele hogy az a bio citromnak állított valami is látott olyan dolgokat, amiket a sima, snassz, mezei citrom társai láttak.

Igazából akkor akadtam ki, amikor valahol a tartármártás elkészítését olvastam. Egy tubus majonéz… Én tojás sárgából keverem ki a majonézt a két kis kezemmel… Ha valaki olyan oltári nagy bloggernek tartja és mutatja magát, mint ahogyan azt nap, mint nap teszi, és mutatja a nagyközönségnek, akkor igen is vegye a fáradtságot és tojásból keverje ki azt a majonézt és ne tubusból nyomja ki.

A másik dolog, ami miatt utálom ezt, a bloggerséget - bloggerség ez valójában?!?!. Ez az oltári nagy műsort, amit egyesek lerendeznek maguk között. Nyaljunk jó nagyokat hátha akkor mi is felzárkózunk a top 10 közé. Naponta nézelődöm, vannak kedvenceim, akiket napi szintem olvasok, sokszor - általuk elkalandoztam számomra ismeretlen”helyekre”. Nem egyszer futottam össze a saját fotómmal - és itt most nem szó szerint a saját fotómmal találkoztam, hanem az ötlettel, ahogy el volt – van az a fotó készítve. Kérem, szépen legyen már valaki annyira önálló, hogy ha elindít egy saját blogot, akkor a saját elképzeléseit adja bele, és ne a másikról lekoppintott ötletet. Sokszor látok gusztusosan elkészített ételeket lefotózva, amikről érthető, hogy látogató jó véleményeket alkot. De amikor szembe találom magam egy étellel, ami a tányéron úgy néz ki, hogy az mindennek kinéz csak annak, nem aminek készült… Nem hiszem el, hogy vannak olyan emberek, akik ezt nem látják és közzéteszik. Közzé teszik és elvárják, hogy a másik majd jó véleményt alkot róla… De közben nincs jó véleménnyel róla a látogató, mert mindenki látja, hogy az minden csak nem gusztusos azon a tányéron. De sebaj, dicsérjük meg, mert meg kell dicsérni.

Nem szoktam kommentelni. Régebben nagyon sokat kommenteltem, lettek is ez által ismerőseim, rendszeres olvasóim… Köszönöm Nekik… Aztán ez abba maradt… Már magam sem tudom mért, nem írtam nekik nem látogattam őket… és hogy – hogy nem, ők sem jöttek többé. Szépen elmaradtak, és elfelejtettek, vagy magam sem tudom mi történt… Akkor jutottam el oda, hogy letiltom a megjegyzés alkalmazást. Még annyi levelet nem kaptam soha, mint akkor. Hírtelen, mindenki megtalált, sorba jöttek az érdeklődő levelek, üzenetek… stb., mi történt, ami miatt így döntöttem. Hát ez történt. Ez az oltári nagy műsor, amit itt egyesek nap, mint nap csinálnak. Undorító kaját csináltam, de közzéteszem, mert úgy is, űber gusztának kommentelik… Hogy nagybetűkkel kiírják és belinkelik azt, hogy házi lekvár, házi sajtkrém, házi vaníliás cukor,bio citrom…stb. és ha nem házi vagy bio??????!!!!!! Akkor nem tehetem közzé????!!!!

Kedves látogató! Kímélj meg a véleményedtől, tartsd meg magadnak, ahogyan azt eddig is tetted. Ez az én véleményem, az én meglátásom, senkinek a véleményére nem vagyok kíváncsi. Ez alatt értem, nem akarok leveleket kapni, mert olvasatlanul fogom visszaküldeni. Ez a Konyhapult az enyém, csak magamnak csinálom, senki másnak. Nem vagyok hajlandó részt venni ebben a műsorban…

Nincsenek megjegyzések: