2010. július 7.

Paradicsomos káposzta

Annyira szeretjük, és olyan régen készítettem:)


Hozzávalók:1 kisebb fej édeskáposzta,1 fej vöröshagyma,3 evk zsír,4-5 dl sűrített paradicsomlé, 1-2 evk liszt, őrölt bors, őrölt kömény, só, ételízesítő, kristálycukor –ízlés szerint.

A vöröshagymát a zsíron megfonnyasztottam, rádobtam a káposztát, amit előzőleg vékonyan szálasra vágtam. Felöntöttem éppen annyi vízzel amennyi ellepte, sóztam, borsoztam, beleszórtam a köményt is, és fedő alatt puhára főztem. Óvatosan bánjunk a vízzel, mert a káposzta sok vizet enged maga alá, főleg ha zsenge, új káposztát használunk. Mikor megpuhult a káposzta, felöntöttem a paradicsomlével, itt került bele - ízlés szerint - a cukor, közben a lisztet egy kevés vízzel simára kevertem, és állandó keverés mellett behabartam vele a káposztát.

Nincsenek megjegyzések: