2010. július 4.

Gulyásleves-újragondolva

Ennek a levesnek elég kalandos volt az elkészítése, igazából muszáj voltam megfőzni. A barátnőmmel együtt készítettük el. Azt kell, mondjam, hogy eddig még egy gulyáslevesem sem sikerült ilyen jól :))


Hozzávalók:60-70 dkg sertés lapocka,2 fej vöröshagyma,3 szem paradicsom,1 db tv paprika,6-7 gerezd fokhagyma,3 evk zsír,5-6 sárgarépa,1 db zeller,3-4 szem burgonya, pirospaprika, só, őrölt bors, ételízesítő, a csipetkéhez 1 tojás, liszt.

Az apróra vágott vöröshagymát-amit a barátnőm aprított fel-a zsíron megfonnyasztottuk, beletettük a pirospaprikát, majd a kockákra vágott a húst, amit fehéredésig pirítottunk. Itt került bele a karikákra vágott fokhagyma, az apró kockákra vágott paprika, és a felnegyedelt paradicsom, majd ízesítettük és félkészre főztük. Másnap ebből a pörkölt alapból megfőztem a levest. A pörköltet felmelegítettem, beletettem a karikákra vágott sárgarépát, a felaprított zellert, felöntöttem vízzel utána ízesítettem és készre főztem. Amíg főtt a leves, a tojást és a lisztet összegyúrtam és egy 30-40 perces televíziózás mellett kicsipkedtem a csipetkét. Mikor a zöldségek megpuhultak, került bele a kockákra vágott burgonya és a csipetke is.

Nincsenek megjegyzések: