2010. június 29.

Rizses lecsó

Számomra a lecsó a nyarat jelenti. Az illata, az íze… olyan nyárias hangulatot varázsol nekem:))) Nagyon sok helyen láttam kinek-kinek a rizses lecsóját, gondoltam most megmutatom az én lecsómat.


Hozzávalók:6-7 db nagyobb tv paprika,3-4 szem paradicsom,4-5 fej vöröshagyma,1csomag rizs,2-3 evk zsír, só, őrölt bors,1tk pirospaprika, füstölt kolbász.

Én az egyszerűség kedvéért gyors rizst használtam… feltettem főni, és mire megsült a lecsó a rizs is készen lett. A hagymát és a paprikát szálasra vágtam, majd a zsíron, egy csipet só társágában megpároltam. Miután a felére összeesett, beletettem a cikkekre vágott paradicsomot, ízesítettem sóval, borssal, ételízesítővel, majd egy kis pirospaprikával még megszíneztem. A főzés vége felé került bele a füstölt kolbász is, amit nálam most paprikás szalámi helyettesített… Bele tettem a csomag rizst, egy pár percig még sütöttem és késznek ítéltem.

3 megjegyzés:

Bianka írta...

Imádom, nagyon-nagyon szeretem. Én múlt hét kedden készítettem, csak még nem került rá sor. Nagyon guszta, annyira hívogató, hogy lehet, hogy hétvégén készítek még egy adaggal :))) Jöhetek ebédre?

Niki írta...

Jöhetsz,Bianka:)))))))Arai vagy...Köszönöm:))))

pitypang írta...

Lecsót csak készítek,de nem eszem :)

(nagyon klasszak a fotóid,itt is,imádom őket!!!!!!!!)