2010. május 24.

Tészta vacsora

Ez volt a héten egyik nap a vacsoránk. Tejszín, csirkemell, kukorica, tészta… nagyon kedveljük ezeket a gyors vacsorákat, a tészta az, amiből bármennyit meg tudunk enni:-DDD


Hozzávalók:1 csirkemell,1fej hagyma,10-15 dkg kolozsvári szalonna, 4-5 gerezd fokhagyma,2 db főtt tojás,2 dl tejszín, csemegekukorica, só, őrölt bors, majorranna, tárkony-ízlés szerint, reszelt sajt,tetszés szerinti tészta.

A tésztát megfőztem,amíg főtt addig elékszült a csirkemell is.Egy serpenyőben zsírt olvasztottam, erre rádobtam a kockákra vágott szalonnát, és szálasra szeletelt vöröshagymát. Egy picit megsóztam, hogy hamarabb összeessen, majd rátettem a csirkemellet kicsit pirítottam, majd a kukoricát, ízesítettem és addig pirítottam-pároltam, amíg a csirkemell megpuhult. Hozzáadtam a felszabdalt főtt tojást, felöntöttem a tejszínnel, és felforraltam. Összekevertem a tésztával, beleborítottam a tűzálló tálba, megreszeltem a tetejét sajttal, és addig sütöttem, amíg a sajt megolvadt a tetején.

9 megjegyzés:

Ottis írta...

Nagyon guszta,mi si szeretjük az iléyen egyszerű tésztás ételeket!

egycsipet írta...

Mmm, remek lehetett! Tészta nálunk is jöhet korlátlanul. :D

Niki írta...

Ottis,Csipet:)
Köszönöm:)))

Andi írta...

Nálunk is jöhet bármikor. Nagyon guszta!

Gizi írta...

Nagyon guszta!!! Na én most az egészet betudnám vállalni, mert olyan éhes vagyok.:))) (most végeztem a veteményes kapálásával és jól kipurcantam)

Niki írta...

Andi:)
:)
gizi:)
Hát a kapálástól biztos is hogy jól el lehet fáradni,és nagyon meg lehet éhezni:)))

Bianka írta...

Hát ez valami csúcs. Azt hiszem még a héten elkészítem a férjemnek.

Dia írta...

Úúú, a tészta a mindenünk! Ilyen formában viszont még nem csináltam, de tetszik!

Niki írta...

Bianka,Dia,
:-DDDD