2010. február 19.

Tésztasaláta II.

Számításba vettem az itthon található ehető dolgokat, és arra jutottam, hogy egy majonézes tésztasaláta belefér. A korábbi salátától jóval gazdagabb, és –szerintem finomabb lett:)A világ legjobb férje a kóstolást nem tudta abbahagyni,mindig meg kellett neki kóstolni. Egyszerűen imádom a majonézes salátákat, nem mintha más salátát nem lett volna alkalmam megkóstolni, de nálam akkor is ez a nyerő. Ez még gyerekkoromba kezdődött. Anyukám minden karácsonyra készített tojásos krumpli salátát majonézes öntettel. Soha máskor nem készített, egy évben egyszer, akkor is karácsonykor. Hiába kértük, hogy csináljon, soha nem csinált. Maradt ez, amolyan karácsonyi ételnek. Talán ezért szeretem ennyire. Én már gyakrabban készítek, nem csak egy évben egyszer, és nem csak különleges alkalmakkor. És ami jó, hogy nem csak én, hanem a fiúk is szeretik:)


Hozzávalók:20 dkg száraz tészta,sárgarépa, lilahagyma, pritaminpaprika,csemegekukorica - ízlés szerint,1 csirkemell,2-3 keményre főtt tojás,2 tojássárgája,2 kisdoboz tejföl,só, citrombors, étolaj.

A tésztát megfőztem, lehűtöttem. A csirkemellet kockákra vágtam, a világ legjobb férje megízesítette és megpirította. A sárgarépát, a pritaminpaprikát zsülienre, a lilahagymát szálasra vágtam, a kemény tojásokat pedig összeszabdaltam. A 2 tojássárgából és 1,5-2dl étolajból majonézt kevertem, ízesítettem sóval, citromborssal, cukorral, mustárral, és hozzáadtam a két kis doboz,- vagy egy nagy doboz-tejfölt. Az alapanyagokat egy tálban összekevertem, megsóztam és leöntöttem a majonézes öntettel, majd tálalásig hűtőben tartottam.

Nincsenek megjegyzések: