2010. február 3.

Borsóleves


Változatosság kedvéért leves… borsóóóóóó:)Ráadásul cukros:):):):)Nagyon imádom! Mindenki szereti, még a kisfiam is, de hogy most beteg egy falatot nem evett még ma:)Nagyon nem örülök neki, de ez van. Voltunk vendégségben, ott ettünk cukrosan, és annyira megtetszett, hogy az óta én is cukrosan csinálom. Mint a főzeléket.
30-40dkg zöldborsó,(ez most fagyasztott volt)
1fej vöröshagyma,
2db közepes sárgarépa,
1szál petrezselyemgyökér,
Só, bors, pirospaprika, liszt, ételízesítő, cukor,
1 tojás, liszt,
A vöröshagymát kockákra vágtam és vajon megpároltam. Hozzáadtam a karikákra vágott zöldséget és a zöldborsót. Felöntöttem annyi vízzel amennyi levest szerettem volna készíteni, ízesítettem és félpuhára főztem. Amíg főldögélt a leves, a tojásból és lisztből, galuskatésztát kevertem. Amikor a zöldségek puhák lettek bele szaggattam a levesbe a galuskákat. Egy kevés lisztből és olajból pirospaprikás rántást készítettem és berántottam vele a levest. Nagyon szeretem, mert a galuskától és rántástól sűrű krémes lett a leves. Csak amikor berántottam a levest és teljesen kész lett akkor tettem bele egy kevés cukrot.

Nincsenek megjegyzések: