2010. január 26.

Töltött gombafejek


A múlt héten bespájzoltam gombából. És ha nem akartam, hogy kárba vesszen, muszáj volt megcsinálnom valaminek. Hála párocskámnak, egyre bátrabban használok gombát. Kis félreértés történt párom és köztem, mert Ő arra gondolt, hogy megtöltöm a gombát, bepanírozom és kirántom. Én pedig erre a sima töltött gombafejre gondoltam. Csinálhattam volna úgy is persze, de nem akartam még a panírozással is bajlódni. Nagyon ízlett, nagyfiam meg egyenest imádta.

50dkg gomba,

1 zsemle,

2 főtt tojás,

1 egész nyers tojás,

Pirospaprika, só, bors, ízlés szerint.

10dkg reszelt sajt,

A gombák szárát leszedegettem, a fejeket meghámoztam. Két szelet füstölt szalonnát zsírjára sütöttem, és megpároltam benne a kockákra vágott hagymát. Beleraktam az összevágott gombaszárat, sóztam, borsoztam. Hozzáadtam a tej híján, vízbe áztatott és jól kinyomkodott zsemlét, és a kockákra vágott keményre főtt tojást. Pirospaprikával megszórtam, megkevertem és levettem a tűzről. Amikor kihűlt beleütöttem egy tojást. A gombafejeket egy olajjal kikent tálba sorakoztattam, mindegyikbe tettem egy evk tölteléket. Majd a tetejükre egy kevés reszelt sajtot szórtam. Sütőben, lassan kb:30-40percet sütöttem.


Nincsenek megjegyzések: