2010. január 18.

Tökös lecsó


Találtam a fagyasztóba egy csomag tököt és tv paprikát. Nem szerettem volna valami nagy főzést előadni így azt gondoltam a tél kellős közepén jól fog esni egy kis nyarat idéző lecsócska. Kaptam reggel a boltba friss puha kenyérkét, és a lecsóval szinte etette magát. Akárhogy szeretném, a kenyérsütés nem az erősségemLBocsánat….

Csíkokra vágtam 2-3fej vöröshagymát, és olajon egy kicsit megpároltam. Hozzáadtam a kockákra vágott tököt, és a cikkekre vágott paprikát. Sóztam, borsoztam, majd fedő alatt félpuhára főztem. Beleraktam két szem cikkekre vágott paradicsomot,és megvártam amíg lefő a héjáról.(A héját később kiszedegettem belőle.)Mikorra készre sült,és a levét is elfőtte-hogy azért mégse maradjunk fehérje nélkül mára-3db tojást ütöttem rá.(Én még evéskor megszórtam erős paprikávalJ)

Nincsenek megjegyzések: