2010. január 21.

Tejszínes tészta

Biztosan van úgy más is, hogy szeretne valami finomat enni. Mindegy mi az, csak valami fogunk alá való legyen… nos, ezzel én is így voltam. Benéztem a hűtőbe és teljen lelombozódtam. Azon kívül, hogy félig üres volt, találtam benne a hét végéről maradt 8 kicsike fej gombát,- már nagyon a végét járták- füstölt szalonnát, aztán egy doboz tejszínt, egy pár virslit... és elkezdett az agyam járni,hogy ezekből vajon mit tudok kihozni. Hát ez lett belőle…D

A szalonnát apró kockákra vágtam, és zsírjára sütöttem. Beleraktam a szálasra vágott vöröshagymát, amit megpároltam. Félidőnél beleraktam a sárgarépát, majd a szeletekre vágott gombát, és végül a csíkokra vágott virslit. Felöntöttem 1,5dl vízzel, sóztam, borsoztam, tettem bele egy csipet kakukkfüvet, és tárkonyt. Egy evk lisztet simára kevertem 1,5dl tejszínnel és behabartam vele a ragut. Tálaláskor még reszelt sajttal megszórtam:D
Hát igen...a fotó...nem tudok jobbat,tudom nem sokat látni,de majd csak lesz egy normális gép valahonnan amivel a nem megfelelő fényviszonyok mellett is tudok elfogadható képet csinálni...

Nincsenek megjegyzések: