2010. január 9.

Tejszínes tárkonyos csirke raguleves


Ma ezt a nagyon hosszú nevű levest főztem. És elárulom hogy most készítettem ilyet először. Nagyon szeretjük a leveseket. Mindegy milyen, csak leves legyen. Amikor dolgozni jártam, gyakran rendeltem ilyen levest magamnak, de mindig az volt vele a bajom hogy nagyon forró volt,és nem tudtam igazán élvezni az ízét. Mindig forrón és gyorsan kellett enni, és ezért nagyon rossz volt. De most,elkészítettem az én verzióm szerint,és meg kell mondjam,ez jobban ízlett mint amit annak idején rendeltem. Pedig az is finom volt.

1db csirkemell,

1fej vöröshagyma,

3db sárgarépa,

2db fehérzöldség,

4-5 gerezd fokhagyma,

4-5 fejgomba,

zöldborsó ,- ezt találomra tettem bele,

só ,őrölt bors,ételízesítő,leveskocka, és a legfontosabb A tárkony,

A csirkemellet, a vöröshagymát kockákra vágtam. Az előbbit nagyobbra az utóbbit kis kockákra. A zöldséget felkarikáztam, a gombát meghámoztam és vékonyan felszeleteltem. A hagymát olajon megpároltam, hozzáadtam a húst, sóztam, borsoztam, tárkonnyal is ízesítettem, és fehéredésig pirítottam. Hozzáadtam a zöldséget, a zöldborsót, a felkarikázott fokhagymát, és felöntöttem annyi vízzel amennyi arányba volt a benne lévőkkel. Amikor félpuhák lettek a zöldségek, a gombát is hozzáadtam. Ha kellett pótoltam vízzel, de közbe mindig kóstolgattam, hátha kellett még utána ízesíteni. Amikor megfőtt, a lisztel és a tejszínnel behabartam.


 

Nincsenek megjegyzések: