2010. január 19.

Sport szelet


Én is elkészítettem ezt a házi sport szeletet. Nagyobb fiam már rég óta mondogatja hogy csináljak már,mert a barátjánál ezt evett. Mondanom se kell hogy egyből jött az összehasonlítás hogy az jobb volt,meg ilyenek. Mentségemre szóljon hogy ez az első próbálkozásom,de nem hiszem hogy ez lesz a kedvencem. Nincs vele semmi bajom, de én nem szeretem ezeket a sütés nélküli készítményeket. Fura de egyik süteményemből se eszem degeszre magam. Egy-egy szeletet megeszek, a többit a gyerekek és a férjem eszegetik meg.

50dkg darált háztartási keksz,

2dl tej,

25dkg vaj, vagy margarin,

4 evk kakaópor,

20dkg cukor,

rum,vagy rumaroma,

15dkg tortabevonó,

2evk étolaj.

A vajat, a tejet, és a cukrot felolvasztottam egy lábasban. Egy külön edényben kimértem a kekszet, hozzáadtam a kakaót, és a felolvasztott tejes cukros vajat. Hozzáadtam a rumaromát és a van.cukrot. Jó alaposan összegyúrtam és egy közepes méretű tepsibe nyomkodtam. Gőz felett felolvasztottam a csokit és a vajat, és bevontam vele a keksz tetejét. Hűtő helyett a teraszra raktam dermedni.

Nincsenek megjegyzések: