2010. január 17.

Sült csirkecombok


Nézegettem a régebbi bejegyzéseimet,azt vettem észre hogy főleg levesekről és süteményekről írtam,és írok. Főétel nem is szerepel a bejegyzéseim között. Pedig redszeresen szoktunk főételt is fogyasztani… Akkor most itt van egy kis hétvégi gyors ebéd.

Nem szerettem volna semmi nehezet, és főleg hosszú időt tölteni a tűzhely mellett, így a fagyasztóba talált csirke combok kerültek megsütésre a hétvégén ebéd gyanánt. Mellé pedig kukoricásrizst pároltam kuktában, és párolt zöldséget készítetem. Csiperkegombát, zöldborsót, és sárgarépát pároltam meg. A csirkecombokat besóztam, fűszereztem, és fóliába becsomagoltam. Sütőben sültek 1-1,5 órát. Majd levettem róluk a fóliát és úgy pirosodtak még 30-50 percet.3dl rizst kevés olajon megpirítottam a kuktában, hozzáadtam egy doboz kukoricát, ízesítettem felöntöttem kétszeres mennyiségű vízzel, és lezártam a tetejével. Nagy lángon addig főtt amíg sípolni nem kezdett. Majd egész kicsi fokozatra vettem a gázt és még 5-8 percig fütyülgetett magának a kukta.

Nincsenek megjegyzések: