2010. január 16.

Meggyleves


Megint Gabinál inspirálódtam most egy gyümölcslevesre ezen szilvaleves alapján. Nagyon ritkán szoktam gyümölcslevest készíteni. Mivel találtam a fagyasztóba két csomag meggyet gondoltam szilva helyett ebből is el lehetne készíteni. Így megfőztem az én édesszájú kis családomnak az egyik csomaggal. Apa, és a nagyobbik fiamnak nagyon ízlett, és láss csodát, még a rosszétkű kisfiamnak is nagyon ízlett. Két nagy tányérral megevett belőleJ(De mindenképpen meg kell hogy jegyezzem nem pontosan úgy készítetem ahogy Gabi…)

A meggyet kiolvasztottam, és kimagoztam. Felengedtem annyi vízzel amennyi ellepte.10-15 perc főzés után össze turmixoltam majd visszaraktam a tűzre,és még főztem 10 percet. Ízesítettem cukorral, van.cukorral, őrölt szegfűszeggel, őrölt fahéjjal, csipet mézeskalács fűszerkeverékkel, és csipet sóval. Egy evk lisztet simára kevertem kevés vízzel majd felöntöttem 1,5dl tejszínnel, és behabartam vele a levest. Az volt a baj hogy nagyon savanyú volt a meggy, és rengeteg cukrot kívánt. De ez nem gátol meg abban hogy legközelebb a másik csomag meggyet készítem el.

Nincsenek megjegyzések: