2010. január 3.

Fordított almás süti


Ma azt főztem amit találtam a fagyasztóba. Egy kis hurka-kolbász,
meg fasírtocska,és hozzá hagymás-vajas tört burgonya, mellé pedig A csalamádé. Nem egy nagy valami,és nem is kellett vele sokat bajlódni,de a gyerekek és a párom úgy ették mint akik két napja egy falatot se ettek. Majd holnap főzök… Most délután elkészítettem azt a híres fordított almás süteményt. Nem tudom mért fordított, szerintem valamit elronthattam, mert az almák feljöttek a tészta tetejére, holott annak lent kellett volna maradnia…:D Szerintem,és biztosan az lett a baj hogy nagyon híg lett a tészta...JD konyhájában találtam,az eredeti recept pedig innen indul.

3db tojás,

3-5 db alma,

1 bögre cukor,

1 bögre liszt,

fél bögre olaj,

1dl tej,

fél csom.sütőpor,

Hát persze hogy elrontottam…..ekkora nőt mint én vagyok…Nem 1dl tejet tettem bele hanem 1bögrét…:PJJJJJJJJJJhát ez kész mint a házi feladat…JJJJDe párom szerint olyan finom lett hogy az egészet"benyomná"…nemsokára hazaér nagyfiam is,és majd Ő is leteszteli.

Szóval a reci folytatása:

A tepsit kiolajozzuk, és morzsázzuk. Az almákat meghámozzuk, vékony szeletekre vágjuk, és lerakjuk a tepsi aljára. A tojásokat elkeverjük a cukorral, a lisztel, a sütőporral,(én egy egész csomagot tettem bele) beleöntjük az olajat, a tejet- ami 1dl és nem 1 bögre:o)- simára keverjük és ráöntjük az almára. Előmelegített sütőben 20-25 percig sütjük… de nem az én kőkori sütőmmel, nálam az alacsony fokozaton 30 perc is volt.

Nincsenek megjegyzések: