2009. december 7.

Amerikai Krémes


Ez a sütemény egy korábbi sütögetésem alkalmával készült.Akkoriban nagyon oda voltam a krémes süteményekért.Azt hiszem az volt benne a baj,hogy kicsit megégett az alja,mivel ez egy olyan süti aminek a tésztáját elő kellett sütni,és az én sütőmben nem nagyon mennek ezek az elősütögetős dolgok.Ezért igyekszem olyan süteményeket sütni,amiket nem kell elősütni...szerencsére a legtöbb általam ismert sütiket nem kell elősütni:)
A tészta:
7db tojás sárgája,
20dkg cukor,
20dkg liszt,
1 csomag sütőpor,
2evk kakaó,
13evk víz,
A krém:
7 tojás fehérje,
7-10evk cukor,
2 csomag vaníliás pudingpor,
6dl víz,
A díszítés:
3-4dl tejszín(hulala),
reszelt csokoládé,
A tojások sárgáját kikevertem a cukorral,a vízzel,és hozzáadtam a sütőporos lisztet és a kakaóport.Előmelegített sütőben kikent kilisztezett tepsiben 20 percig sütöttem.
A tojásfehérjét kemény habbá vertem,a pudingport felfőztem a vízzel és még forrón hozzákevertem a tojásfehérjék habját.Majd rásimítottam a tészta tetejére és visszatoltam a sütőbe még 15 percre.Majd kihűtöttem.A tejszínt kemény habbá vertem,és a kihűlt krém tetejére kentem.Díszítés gyanánt csokit reszeletem a tetejére.

Nincsenek megjegyzések: